من وارد ۱۷ هفته شدم هنوز حرکت بچه رو حس نمیکنم، طبیعیه؟!

۱۰ پاسخ

طبیعیه عزیزم

مثلا یچی شیرین بخور . میگن مثلا رانی هلو بچه خوشش میاد تکون میخوره

منم نمیدونم یعنی چی

من یه هفته میشه حس میکنم گاهی یه سمت شکمم سفت شده گاهی شکمم حتی کج میشه

منم جفتم قدامی ۱۷ هفته ۲ روزمع چیزی حس نمیکنم

من ۲۱ هفته هستم هنوز چیزی حس نکردم بچه اولمه

منم هنوز حس نمیکنم

جفتت چیه واسه من خلفیه بچه دومم هستش هنوز حس نکردم

جفتت قدامی باشه دیرتر متوجه میشی

منم حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری