خانوما بچه رو از چند هفته حس کردید من هنوز حس نمیکنم زیاد جفتمم خلفیه

۱۱ پاسخ

من ک جفتم خلفیه ی ی هفته ایی میشه زیر نافم انگار ویبره میره حسم میگ نینیه

من از وسطای ۱۸ هفته ولی خب تا هفته ۲۳ وقت هست

من قبلاً حالت نبض حس میکردم تا ۲۵
وارد ۲۶ شدم ی حالت انگار لگده

۱۷ هفته
یک هفته دیگ قشنگ حس میکنی

من هیچ حسی ندارم گاهی خیلی کم نبض زیر ناف همین

منم جفتم خلفیِ از دیشب اولین تکون هاشو احساس کردم زیر شکمم سمت چپ به حالت نبض می‌زنه موقعی که دراز می‌کشم

ببین هرکس یه جوره من تقریبا ۲هفتس حسش میکنم لیز میخوره انگار

من جفتم قدامیه اصن حسی ندارم

منم حس نمیکنم جفتم قدامیه

منم حس نمیکنم قدامیه جفتم

تا20هفته وقت داری نگران نباش

سوال های مرتبط