من هنوز نی‌نی رو حس نمیکنم تکوناشو طبیعیه؟😕
جفتمم قدامی

۱۲ پاسخ

منم حس نمیکنم اگه شکم نداشتم شک میکردم که باردارم🥹😖

من سر اولی ۷ ماه حس کردم جفت قدامی

از من خلفی هست ولی هنوز هس نمیکنم ...

اره من امروز مطب بودم از دکترم پرسیدم گفت تا ۲۳هم ممکنه حس نکنی

من حسش میکنم خیلی یواش تکون میخوره نگاش میکنم وامیسه یا دستم میزارم 😥😒

تا ۲۴ هفته هم ممکنه نفهمی منم قدامی جفتم ولی ۱۹ هفته کم کم میفهمیدم دیگ

من خلفی ام اما هنوز چیز واضحی حس نکردم

من تازه یه هفتست دارم حس میکنممم

دیر نیس مامی سید😁 با جفت قدامی یه کوچولو دیر تر حس میشه صبر داشته باش

جفت قدامی دیرترحس میشه حرکاتش منم اینجوری بودم توهفته های شما،تازه تواین هفته هادارم حس میکنم یکمی

اره عزیرم منم هنوز حس نمیکنم

قدامی دیر تر حس میکنه چون بچه پشت هست

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری