چرا من هنوز احساس سنگینی نمیکنم؟ طبیعیه یعنی؟

۱۲ پاسخ

منممم اصلا شکمم یزره فقط جلو اومده

فعلا زوده منم هفته م با شما یکیه! از ۲۰ به بعد کم کم سنگین میشیم

زوده هنوز عزیزم

کلا ۲۰۰‌گرم هست بچه شاید کمتر
توقع داری چقد سنگین شی

هنوز خیلی وقت داری صبر کن بعد بیست کم کم سنگین میشی

من که ۲۳ هفته ام هنوز حس سنگینی ندارم 🤣🤣اون الان نهایتا ۲۰۰ گرم باشه ۱ کیلو به بعد ایشالله

من شبا به شدت احساس سنگینی میکنم جوری که بلندشدن خیلی سخته برام

زوده هنوز
من تازه یکمی احساس سنگینی میکنم زیرشکمم

بچت چیه؟ من بچم دختره انگار ۹ماهه ام🥲حس خفگی دارم

بچه شما چی هست سنو انومالی رفتی

منظورت سنگینی زیر شکمته؟

منممم هیچ احساس سنگینی نمیکنم شکمم خیلی اومده رو به پایین استرس گرفتم 😕

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری