خواهراا طبیعیه من هنوز حرکت جنین رو حس نمیکنم؟!

۱۶ پاسخ

بله عزیزن

منم هنینطور

منم حس نکردم هر ۴روز یه نبضی یه قلقلکی تو دلم همین جفتم قدامیه

آره منم از هفته۲۲ کم کم فهمیدم

اگه بچه ی اوله بله

هنوز جا داری

اگر جفتت قدامی باشه تازه ۲۰ هفته حس میکنی

چون من سر دخترم اصلا متوجه حرکاتش نمیشدم فقط سکسکه هاشو میفهمیدم و بس... الان سر این بچم ک پسره از شونزده هفده هفته میفهمم

بچت دختره؟

اره از هفته ۲۲ باید حس کنی الان زوده

اره منم گاهی کم حس میکنم

بلی.

منم هنوز نمیفعنن

ارع عزیزم

اره بابا من ۲۵ هفته کامل حس کردم

آره عزيزم

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری