طبیعیه من هنوز تکوناش رو حس نمیکنم

۱۱ پاسخ

اره یکی دو هفته دیگه درست میشه

من بچه دوممه هنوزم حس نمیکنم سراولی ۲۱ هفته حس کردم

چیزی که من فهمیدم تا ۲۱ بارداری هیچ تکونی نخوره نگران کننده است
به جفت ربطی نداره من قدامیم از ۱۶ حس میکردم اما کم

کن ۲۲ هفته حس کردم
خلفی بودم

اره عزیزم عادیه بستگی ب جفتت هم داره
ولی بعدا سیری مشت و لگد میخوری ازش نگران نباش😂

منم حی نمیکنم 🥲

بستگی ب جفت داره بستگی ب وزن مادر داره بستگی جنسیت داره اصلا خودتو درگیر نگن

اره من ۲۳ هفته فهمیدم

آره عزیزم عادیه، به جفتتم بستگی داره که قدامی یا خلفی، من خودم جفتم قدامی هست ٢٢هفته حس کردم

بله بچه اول تا ۲۴ هفته طبیعیه اگه حس نکنی

جفتتون چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
 هفته سی‌وششم بارداری