بجز پماد کالاندولا چی خوبه
شما چی استفاده میکنید ؟

۷ پاسخ

کرم زینک همیشه بزنی مث لایه محافظ نمیذاره ادرار پاشو بسوزونه

پسر من فقط پودربچه و ویتامین آد بهش میسازه

وازلین ساج،روغن بچه،روغن زیتون

این خیلی خوبه

تصویر

من براپسرم پوماد آ.د میزدم عالی بوداصلایکبارم زخم نشده بود برادخترمم همونو میخرم

سودا کرم

زینک اکساید

سوال های مرتبط