۹ پاسخ

پماد ان ان هم خیلی خوبه

این پماد عالیه هر بار پوشکشو عوض میکنم میزنم . روز اول سوخته بود با این پماد خوب شد

تصویر

تالک بهتره من بعضا میزنم و تا الان اصلا نسوخته یا حساسیت نمیده

من روغن کالاندولا فیروز میزنم عالیه

کرم تالک بخاطر مواد ترکیبش منسوخ شده پودر بچه هم دارای تالک بوده ک از رده خارج شده حساسیت زاست
زینک هم باعث نازکی پوست میشه مصرف زیادش
بهترین کرم همون کالاندولاست ک فقط وقتی قرمزی دیدی بهتره بزنی ک پیشگیری کنه

کرم بچه فیروز رو هربار میزنم کرم زینک مینو رو یه روز درمان فقط یه بار

همیشه نباید این کرم هارو بزنی فقط در مواقعی که پاهاشون سوخته و قرمز شده بزن چون پوستش حساس میشه و عادت میکنه بعدا اذیت میشه

من کرم زینک ۱۰ درصد فیزوز
و
کرم تالک فیروز هم میزنم

زینک از کالاندولا بهتره طبق تجربه ای که کردم این مدت
همیشه هم نزن که عادت کنه بهش

سوال های مرتبط