۹ پاسخ

من شیر خودمو میدم همه چی هم میخورم چیزی نمیشه

من میخورم

تو ماه بچه شما نمیدونم ولی من الان هیچی نمیتونم بخورم چون هرچی میخورم دل درد میشه

من همه چی میخورم
بچم انداز بچه شما بود هم خیار میدادم دستش برای لثه هاش

خیار نمی‌خورم اصلا بچه دل‌درد میگیره

نه نمیخورم هم برا ماست برا رفلاکس خوب نیست خیار هم نفخ میاره

به هیچ عنوان خیار نخور

خیار نفخ میاره

چرا رفلاکسش بدتر میشه

سوال های مرتبط