تو هفته من اب هویج خوبه؟

۵ پاسخ

مرسی ازهمگی😘

نه نخور

نه عزیزم نخوری بهتره

بهتره سه ماه اول نخوری

نه کلا تا ۹ ماهگی خوب نیست
باعث سقط و ایجاد ناهنجاری در جنین میشه
به دلیل اینکه ویتامین A زیادی داره

سوال های مرتبط

مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی