سلام بچه من 9هفتمه آب هویج وکندر خوبه

۷ پاسخ

آب هویج که اصلا
کندر هم از ماه ۴ ام به بعد اگر برای هوش بچه میخوای بخوری خوبه اونم کم خیلی زیاد نه

عزیزم به نظر من که نخور هیچ کدوم رو چون آب هویج که بخاطر ویتامین زیاد a خطر سقط داره کندر هم بیش فعالی میاره

نه کندرنخورباعث پیش فعالی بچت میشه

آب هویج باعث شل شدن دهانه رحم میشه ولی کندر موردی نداره

عزیزم جفتشم ضرر داره

آب هویچ میدونم خوب نیست نخور جیگرم نخور
کندر و نشنیدم

آب هویج نه ،کندر اندازه عدس برا هوش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد