سلام گلم من از دکترم پرسیدم گفتم اب هویج ضرر دارد ویتامین آ زیاده و گفت ت یدونه هویجو نمیخوای اب بگیری حداقلش ۵ یا۶تا بشه یک لیوان همون بهتره ک روزی یک عدد هویج بخوری کافیه
چرا ضرر داره
بچه لب شکری میشه
نه عزیزم هویج توهفته شما ضرره
من آب هویج بستنی زیاد میخوردم سر پسرم خداروشکر چیزی نشد
اگه هوس کردی یه قلپ بخور اگه نه پرهیز کن
من جایی شنیدم ویتامین آ گیاهی اشکال نداره مثل هویج و ویتامین آ حیوانی بده مثل جیگر. ولی بازم بنظرم احتیاط کن
ال هویچ ب دلیل ویتامین A بالا ک داره نقص بدنی براب جنین میاره
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.