آب هویج که ضرری که نداره تو هفته ی من !،؟

۸ پاسخ

سلام گلم من از دکترم پرسیدم گفتم اب هویج ضرر دارد ویتامین آ زیاده و گفت ت یدونه هویجو نمیخوای اب بگیری حداقلش ۵ یا۶تا بشه یک لیوان همون بهتره ک روزی یک عدد هویج بخوری کافیه

چرا ضرر داره
بچه لب شکری میشه

نه عزیزم هویج تو‌هفته شما ضرره

من آب هویج بستنی زیاد میخوردم سر پسرم خداروشکر چیزی نشد

اگه هوس کردی یه قلپ بخور اگه نه پرهیز کن

من جایی شنیدم ویتامین آ گیاهی اشکال نداره مثل هویج و ویتامین آ حیوانی بده مثل جیگر. ولی بازم بنظرم احتیاط کن

ال هویچ ب دلیل ویتامین A بالا ک داره نقص بدنی براب جنین میاره

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه👼🏻💙 مامان جوجه👼🏻💙 هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی