خانما یکم که میشینم این قسمتا درد میگیره چرا

تصویر
۴ پاسخ

وای منم این دردو دارم امشب خونه مادرم یکم نشستم چند ساعته درد امونم بریده

بارداری و هزار درد بی دلیل🫩 طبیعیه خانم باردار نباید زیاد بشینه

فکر میکردم این درد مزخرف من دچارشم

منم همینم طبیعیه

سوال های مرتبط