۴ پاسخ

منم یکماهه سرکلاژم نمیتونم بشینم بهم فشارمیاد
ازبس همش درازکشیدم یادم رفته4زانو نشستن🫤

منم 12 روزه سرکلاژ شدم
همینطورم

اره حالا بچه بزرگ تر میشه فشار بیشتر میشه درد کشاله ران میگیری

بهش فشار میاد درد میگیره طبیعی هست ماهم که سرکلاژ نیستیم موقع نشستن فشار روش هست شما کع دیگه جای خود داری عزیزم

سوال های مرتبط