۳ پاسخ

یعنی بدو تولد کم وزن بودن

من اینجوری شنیدم

شیرخشک یارانه ای برای نوزادای نارس وکم وزن اینایی ک وزنشون کمه میدن
پاکتین هرنوعی اسم شیرخشک میخای میدن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی