کیا شیرخشک نان کامفورت میدن؟بچه وزن میگیره؟

۵ پاسخ

من نان اوپتی پرو گرفتم یعنی کلا شیرخشک نمیدم شیرخودمو میخوره ولی واسه بعصی جاها لازم میشه گرفتم استفاده کنم نمیدونم خوب باشه یانه

من یه مدت دادم اره خوب بود

کلا هر شیرخشکی که به بچه بسازه بهش وزن میده

من میدم فقط نمیدونم تا چند ماهگی باید بدیم

اگه بهش بسازه آره

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری