۸ پاسخ

وزن دهیش برا بچه من ک عالی بود

وزن دهیش عالییه

ببلاک کامفورت خیلی دیر حل میشه پسر صبر نمیکنه شما چطور درست میکنید دکتر به من میگه کامفورت بده بخاطر رفلاکسش ولی مشکل حل شدنش سخته

من میدم کمکی ولی نمیدونم چرا نمیخوره احساس میکنم تلخه

دوتاش میدم هم شیر خشک هم شیر خودم

مم شیر خودمم بهش میدم بجز شیر خشکش

من میدم عزیزم یک کیلو اضاف شد
بهش

من وزنی نمیگرفت دخترم نان بهش دادم بهتر وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی