۳ پاسخ

من میدادم خوب وزن نگرفت به جاش نان کامفورت بده بهتره

اگه مشکل رفلاکس و کولیک نداره نان کامفورت از همه بهتره

دخترعمم ب بچش اینو میده میگ خوب وزن نگرفته ۳ ب دنیا اومده الان ۴ ماهشه ۵ و نیم کیلو

سوال های مرتبط

مامان دلین مامان دلین ۱۶ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی