۷ پاسخ

چی شد بی بی زدین

منم ۵ روز تاخیرم با علائم صب ساعت ۴ بی بی زدم منفی بود ایشالا شما مثبتی عزیزم ولی همینجوری افتادم

علائمت چیه

بزن خیال خودت هم راحت میشه

من که بعد ۸ روز تاخیر ازمایش دادم

چه علائمی داری عزیزم؟

خوب بزن دیگه
خودتم راحت میشی

سوال های مرتبط