۱۰ پاسخ

طلا بخر ولی تو بانک‌نزار

رفاه ، ۴۷۲۰۰۰۰

طلای بدون اجرت بخر عزیزم
تو بانک ضرر میکنی

پول تو بانک نزار ضرر میکنی

پونصد تومن گذاشتم ده میلیون و ششصد سودش شد

طلا بخر.سود بانک اصلا نمی ارزه اما با این تورم چند وقت دیگه کلی سود میکنی .

طلای دست دوم بخر

عزیزم اصلا پول تو بانک نذار ارزش پولت همش میاد پایین حالا هر چقدم ک سودش بشه

نزار گول تو بانک حتی موتور شده بخری و با این پول ارزش پولت بیشتر حفظ میشه

اینجوری ارزش پولت از دست میره

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی