من همین هفته پیش سونو بود ۱۶ بود ضخامت رحمم
احتمالا باردار باشی این ماه من تو پسرم یک ماه قبل حاملگی سونو دادم ۱۱بود ماه بعد دیگه پریود نشدم رفتم دیدم ۶ هفتس
بخاطر هورمون هست توحاملگی هم بالا میره که طبیعیه ولی غیرحاملگی بایدنرمال باشه
یا بارداری دیواره رحمت ضخیم شده چیزی نیست دکتر شاید کورتاژ کنه درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.