۱۳ پاسخ

چون بدنش کم آب میشه و ممکنه بیفته روی اسهال و استفراغ.
از شیر گرفتن فصل خنک هست. از پوشک گرفتن فصل گرم.

هم بدنش کم آب میشه
هم ممکنه اسهال و استفراغ بگیره

سلام عزیزم
ما داخل روبیکا ی گروهی داریم که فقط خانمای شیرازی داخلش عضو هستن اگ مایل بودید خوشحال میشم عضو بشی
https://rubika.ir/joing/HFFEDJIB0JMYSGTNVSJHZKREVQEHWKFO

من تا هوا خیلی گرم نشده بود از دیروز گرفتن دیگه

ازشیر ک‌میگیری عطش شون زیاد میشه بدنشون کم اب میشه اگه تابستونم باشه ک چه بدتر ....

خب اب بدین بچه
الان قدیم نیس گرما رو حس کنن انقد همش تو خونه‌ن

برعکس سمت ما اکثر مامانا تابستون بچرو از شیر میگیرن چون راحته و یه تایمی رو بچه بیرون میگذرونه و هواسش پرت میشه

بخاطر دهیدراته شدنه تابستون گرمه و نیاز بدن به اب بیشتره وقتی از شیر میگیری تا بخواد بیفته رو دور غذا خوردن و آب و شیر توی بیوان ممکنه یکم طول بکشه و بیشتر تشنگی بکشه

بخاطر گرمي هوا
١شير به نوعي رفع تشنگي هم هست
٢بچه بهونه كنه توگرما چطور ببري بيرون هلاك ميشه

بخاطر گرمای هواهه بدنش خشک نشه

چون هوا گرم عطش می‌کنه فکر کنم دلیلش اینه هوا خنک باشه بهتر

بخاطر دهیدراته شدن بدن بچه

هرکی میدونه به منم بگه

سوال های مرتبط

مامان ابرا کوچولو مامان ابرا کوچولو ۲ سالگی