قشنگن مبارکه عزیزم اما انگشت کوچیکه حس میکنم کج شده ناخنت
مثل دستای باربیه🥰
قشنگه ...منمچون دلمو میزنه رنگای جیغ میزنم 😄
شبینه ناخن های جورجیناس😁
اره نازه
چ رنگیه
عالیه من دوست دارم
وای این رنگ خیلی خوشگله من این رنگو خیلی دوست دارم
خوشگله مبارک باشه
زیرش صورتیه؟
یا کرومش صورتیه؟
خیلی نازه
رنگش قشنگه اما چون دستات باریک و بلنده ناخن کوتاه تر بزار اینجوری دستت خیلی لاغرتر دیده میشه
خیلی نازه و شیکه
خوشگله 😍
متاسفانه منم ب این مریضی دچاره امو
البته یه ماه بیشتر نمی مونه باز میری ترمیم فکرشو نکن
خیلی ناز شده
دقیقا منم همین مشکلو دارم
خیلی نازن گلم
خوشگله
خیلی قشنگه که 😍
نه قشنگه مبارکت باشه
این یه مریضه منم دارم ده روز بعد دوباره میرم رنگش عوض میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.