۴ پاسخ

چرا طراح بسته بندیش اینجوری طراحی کرده
فکر کردم پک لنزه😐😂

اره عزیزم مارک خوبیه من با همین اقدام کردم و باردار شدم

اگر دوتا خط افتاد ک بشه مثبت باید همون موقع رابطه داشتخ باشی یا مثلا فرداش شبش چجوریه؟

این مارک خوبه یکی از مامانا گفته بود از این مارک مدیکور بگیرید

این کیته یا بی بی چک

سوال های مرتبط

مامان پرتقال🍊 مامان پرتقال🍊 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن 🩵 مامان کارن 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۲ ماهگی
مامان کارن 🩵 مامان کارن 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری