منم دوروز مونده تا 40هفته یه سانت هم نشدم🫠
ای خدا این حاملگی هر روزش یه داستان جدیده قبل ماه نهم همه نگرانن دردشون نگیره بعد ماه نهم کسایی که طبیعین میخوان زودتر دردشون بگیره😅
انشالله شماهم بزودی دردت بگیره و نینیتو سلامت بغل بگیری🥰
منم ندارم هنوز 🙁
سربچه اولم منم تا چهل هفته درد نداشتم رفتم آمپول فشار زدن بچه به دنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.