چرا درد زایمان نمیگیرمم نکنه مشکلی دارم🥲😂


بارداری بارداری

۴ پاسخ

منم دوروز مونده تا 40هفته یه سانت هم نشدم🫠

ای خدا این حاملگی هر روزش یه داستان جدیده قبل ماه نهم همه نگرانن دردشون نگیره بعد ماه نهم کسایی که طبیعین میخوان زودتر دردشون بگیره😅
انشالله شماهم بزودی دردت بگیره و نینیتو سلامت بغل بگیری🥰

منم ندارم هنوز 🙁

سربچه اولم منم تا چهل هفته درد نداشتم رفتم آمپول فشار زدن بچه به دنیا اومد

سوال های مرتبط