۵ پاسخ

برو بیمارستان عزیزم خطرناکه

من دیروز همین‌طور بودم خداروشکر امروز بهترم ،استراحت کن خوب بشی

عزیزم زودرس نیس دیگه رسیده من ۳۷زایمان کردم دخترمو

بیین درد زایمان فاصله هاش منظمه
مثلا هر 15 دقیقه، 30 ثانیه
یا هر 10 دقیقه 30 ثانیه
اینجوری
و اینکه با استراحت خوب نمیشه

عزیزم اگه دردت منظمه بله درد زایمانه و برو بیمارستان ان اس تی بده

سوال های مرتبط