گیلاس مجازه به مهدی بدم؟؟؟

۷ پاسخ

نه کلا میوه های ریز و باید دیرتر داذ

دکتر دخترم گفت آلبالو انگور گیلاس انجیر حساسیت زاست

دکتر دخترم گفت آلبالو ،گیلاس ،انگور خطر خفگی دارن دور از جون نده بهش

من به پسرم کمی از بغلش دادم بدنش جوش زد و حتی به توت سفید هم همین طور

گیلاس از کی میشه داد؟

ممکنه حساسیت بده ها. کلا میوه های قرمز رنگ‌حساسیت زا هست گیلاس هم ممکنه باعث اسهال بشه. اولش خیلی کم بده

آره مگه بده ؟،🙄

سوال های مرتبط

مامان kaayaan مامان kaayaan ۸ ماهگی
مامان Ava مامان Ava ۱ سالگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی