به پسرم میتونم گیلاس بدم؟

۷ پاسخ

من توی پستونک میخوره خوری چندبار به آرتین دادم دوس داره اسهالم نشد

بده اتفاقا خوبه

من هر روز دارم مبدم یکم نفاخه ولی خیلی دوس داره

ندی بهتره چون اسهال میشه

اره اما زیاده روی نکن

ن من ک ندادم
میوه های تابستون همه شون اسهال میارن و میترسم

من اتفاقا دیروز دادم یکم
ولی شنیدم زیادش اسهال میاره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی