۵ پاسخ

دکتربه من گفت تاپایان دوسالگی نبایدبدی

من دادم چند بار مشکلی نداشت
هستش رو در میارم خورد می کنم می دم بهش

خطر خفگی داره دور از جون

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070

@ninifoodartam

من به پسرم دادم دل درد شد

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی