چند هفته ای دقیق از روی آخرین پریودی حیاب کردی یا قبل سونو رفتی ؟؟
انشاالله که سالم باشه
توکلت به خدا باشه اصلا نگران نباش منم هیچ علائمی نداشتم ولی خداروشکر همه چی سالم بود
انشاالله که قلب کوچولوتون تشکیل شده و میای خبرخوبشو میدی😍😍
ان شالله خوش خبر بیای منم پس فردا میرم برای منم دعا کن لطفا
ان شاالله همه چیز عالیه گلم خدا خودش داده خودشم نگه داره برات❤️
ان شاالله فردا صدای قلبش رو میشنوی و دلت شاد میشه
انشاالله اوکی همه چی
نگران نباش توکلت به خدا باشه منم علائمی نداشتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.