من سونو ان تی ک رفتم طول سرویکس نزده چرا؟؟؟؟

۳ پاسخ

جدا حساب میشه

اون جدا حساب میشه پولش باید دکتر با سنوی انتی بنویسه طول سرویکس تا اونم چک بشه

جدیداً پول جدا میگیرن برا اندازه گیرش منم برا انومالی نگفت گفت باید پولش جدا حساب کنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری