خانما من رفتم سونو ان‌ تی بهم طول سرویکس نگفت چیکار باید بکنم

۳ پاسخ

من بارداری اولمه نه توی سونو ان تی بهم چیزی نه انومالی .. جریان چیه ؟

بمنم نگفت

لابد دکترت برات ننوشته مجدد یه سونو طول سرویکس بگو بنویسه بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۶ ماهگی