۷ پاسخ

باید میگفتی بعضی سونوگرافیا اندازه نمیگیرن

از ما میپرسی؟ از همون دکتری که سونوت کرده بود باید میپرسیدی😂

اگه دکترت نوشته باشه اوناهم میزنن، اگرنه انتی نمیزنه سرویکسو

نه عزیزم واسه منم توهیچکدوم ازسونوهام نزده بودچون دکترم نخواسته بود.دکتربایدبخادتاطول سرویکس هم بزنن.شونزده هفته لکه بینی داشتم خودم رفتم سونوبهشون گفتم واسه طول سرویکس گفت هزینش جداست ۵۳۶تومن هزینه سونوم شد۴۳۰هزارتومن واسه چک کردن طول سرویکس جداگرفت

nt نمی‌زنه آنومالی میزنه

از منم نگرفته

نمیدونم 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خنتل مامان خنتل هفته سی‌ودوم بارداری