۴ پاسخ

عزیزم روز چند ازادسازی زدی و دکتر گفت چندساعت بعدش اقدام کنی؟

من ۱۲ ازاد سازی ام ب شدت زیر دلم درد میکنه، دیروزم ترشحم یکم خون بود نمیدونم حالا از پریودیه یا لانه گزینی

منم ۱۱ آزادسازیمه . علایم داری؟

منم امروز شش ازاد سازیمه
انشالله که مثبت بشیم

سوال های مرتبط

مامان پسر شیطون مامان پسر شیطون قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری