۶ پاسخ

براش اسفند دود کن ،پسر منم نذر داشته باشه هی چشاوبینیشو میماله

سیر شده؟ اگه شیر خودت میدی شاید ترشح شیرت کمه خودت متوجه نمیشی

تا جایی که می‌دونم این علایمو بچم داره چون رفلاکس داره دیگه واسه نینی شما نمی‌دونم

خوابش میادبزارداخل گهواره

عزیزم خوابش میاد واسه همین توی دماغشو یکم قطره بینی نمکی بزن

شکم درد نداره؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی