بعداز یازده سال کار کردن و تازه مدیر شدنم مجبور شدم استعفا بدم😔
فعلا دارم بیمه بیکاری میگیرم بعد مرخصی زایمان
یه سال دیگه تموم میشه اون موقع باید شرایط پسرمو ببینم اگه مستقل بود برمیگردم سر کار
نبودم میمونم پیشش قربونشم میرم
مادرم
مامانم و همزمان پرستار هر روزم تصمیم میگیرم ۲ سال بدون حقوق مرخصی بگیرم ولی بعد پشیمون میشم🫠
منم بعد ۸ سال کارکردن تازه مدیر مالی شده بودم .متاسفانه گذاشتم کنار. ولی خب می ارزه چون مدام دخترم پیشمه و واقعا زندگیم بهشت شده
ننم.
خواهرم پیش من گذاشته. 2 تا بچه هم دارم. رسما پاره شدم
مادرم و مادر شوهرم
دورکاری میکنم خونم پیش دخترم
مهد کودک
اکثرا پیش مادرشوهرمه بعضی وقتا اگه کار داشته باشه میبرم پیش مامانم یا خواهرم چون اونا دورن ازم کمتر میبرم اونجا
خاهرام و مادرشوهرم
استعفا دادم بعد ده سال کار کردن☹️
استعفا دادم 😑
مامانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.