۵ پاسخ

حالا تو هفته ات پایین بوده منو چی میگی بچه دو روزه امو از دست دادم پنج ماه دارم از دوریش دق میکنم 😭😭😭

خدا گر ببندد دری ز رحمت گشاید در بهتری
شک نکن مسیر قشنگ تری برات چیده دختر بهش اعتماد کن
ان شاالله همونی بشه که میخای🌱💜

حکمتی توش بوده حتما منم یک ماه پیش بچمو تو ۲۶ هفته از دست دادم داشتم دق میکردم ولی حتما یه حکمتی داشته 😔

چند هفته بودی؟

چقد من بخاطر این بچه ذوق داشتم
چقد من ناشکر کردم بعدش
خدایا ببخش منو

سوال های مرتبط