حالا تو هفته ات پایین بوده منو چی میگی بچه دو روزه امو از دست دادم پنج ماه دارم از دوریش دق میکنم 😭😭😭
خدا گر ببندد دری ز رحمت گشاید در بهتری
شک نکن مسیر قشنگ تری برات چیده دختر بهش اعتماد کن
ان شاالله همونی بشه که میخای🌱💜
حکمتی توش بوده حتما منم یک ماه پیش بچمو تو ۲۶ هفته از دست دادم داشتم دق میکردم ولی حتما یه حکمتی داشته 😔
چند هفته بودی؟
چقد من بخاطر این بچه ذوق داشتم
چقد من ناشکر کردم بعدش
خدایا ببخش منو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.