خیلی که نه ولی بالاس باید کنترل شه
خیلی بالا نیست ولی کنترل بشه بهتره
واسه کسی که باردار نباشه خوبه ولی شما باید بیاد زیر 2.5 باید قرص بخوری
خیلی بالا نیست. به دکترت بگو دز قرصت رو تنظیم کنه
عزیزم از منم اومد بالا اول بارداری روی، 4اومد،، دکترم دوز داروم بیشتر کرد روی یکی ونصفی میخوردم
رنج نرماله ولی چون بارداری باید زیر 2.5 باشه برو دکتر بهت دارو بده
باید قرص بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.