بچها جواب تیروئید ببینید چقد بالاس؟ خیلی بالاس؟

تصویر
۷ پاسخ

خیلی که نه ولی بالاس باید کنترل شه

خیلی بالا نیست ولی کنترل بشه بهتره

واسه کسی که باردار نباشه خوبه ولی شما باید بیاد زیر 2.5 باید قرص بخوری

خیلی بالا نیست. به دکترت بگو دز قرصت رو تنظیم کنه

عزیزم از منم اومد بالا اول بارداری روی، 4اومد،، دکترم دوز داروم بیشتر کرد روی یکی ونصفی میخوردم

رنج نرماله ولی چون بارداری باید زیر 2.5 باشه برو دکتر بهت دارو بده

باید قرص بخوری

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی