بعضی روزا حرکت نینیم کمه، طبیعیه واسه هفته ی من؟!

۸ پاسخ

آره عزیزم
ولی من پسرم اصلا آروم و قرار نره 😂

اره عزیزم

معمولا هفته ۲۱ و ۲۲ شروع میکنن حسابی

ارههه طبیعیه

من اول ها استرس داشتم از بس میگفتن بچه باید تکون بخوره الان فهمیدم خیلی کسا رو دیدم توی گهواره از حتی ۲۸ هفته تا ۳۵ هفته هم یک روز خیلی تکون میخوره بچه شون یکروز خیلی خیلی کم
برای همه هفته ها پیش میاد یکی دو روزش کمتر تکون بخوره
خودمم همیشه اینجورم دیروز خیلی کم تکون خورد امروز بیشتر
شما که خیلی هفته تون پایینه دیگه خیلی عادیه

حتی اگه حس نکنی هم طبیعیه.من پسرم از ۳۰ هفته یه تکونی به خودش میداد،روزی یبار یه دستی میزد،الانم که ۹ سالشه صبور و آرومه.صبر کن الان زوده در هر صورت

من که اصلا حس نمیکنم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد