من هفته تو هیچ حرکتی حس نمیکردم خخخ
کم نمیشه که
تو حس نمیکنی
اره ممکنه یکی دوروزم حس نکنی نگران نباش
از ۲۸ به بعد مهمه
من گاهی روزا هر وقت دراز کشیدم حرکتشو حس کردم . بعضی روزا هم هر چی دراز میکشم توجه میکنم هیچی حس نمیکنم
من که هنوز هیچی حس نمیکنم بخدا همش غصه میخورم
اصلا بیخیال حرکات بچه باش تا بیست و هشت هفته چون خیلی کوچولوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.