من ۷ عصر زدم درست بود ، در کل ربطی نداره ولی اول صبح دقیق تره
میشه زد ولی صبح دقیق تر نشون میده
ربطی ندارع من عصر زدم مثبت بود سرپسرم
هر موقع باشه فرقی نداره فقط صبح معتبر تره
چرا میشه
صب دقیق تره
من خودم تاحالا صب نزدم
نه ربطی ندارههه شب بزن
هر موقع دوست داری بزن
فرقی نداذه بخاد مثبت باشه نشون میده
دیگ اگر باردار باشی هروقت بزنی نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.