۳ پاسخ

هر دفه ۱۰ تا کم کن اینطوری راحت. قط میکنه

شیرخشگ راحته.رقیقش کن اولش.علتش چی بود عزیزم که قطع کنی

چرا گفتن قط کن ب چه دلیل

سوال های مرتبط

مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری