آیکان قشنگه؟
به کارن میاد؟

۱۵ پاسخ

خیلیی نه بنظر من

بابا ی موقع تو مدرسه اسم بچه رو بخش میکنه نمیشه آی کان ب نظرم بازار هاکان معنی خوشگلتریم داره

عروس دایی من اسم پسر اشو همین گذاشته اصلا هم به نظر کسی قشنگ نیست

کیان مثل اینکه بیشتر بهش میاد

قشنگه ها ولی ممکنه بعدا دوستاش هی کان کان بهش بگم بخاطر همین من اسمهایی که کان داشتن رو خط زدم ایکان هاکان

کیان هم خوبه

نه قشنگ نیست

کاوه بیشتر به کارن میاد

کاوه قشنگه

آرن بزار

کارن کیان
کارن آرن
کارن کایان
کارن کایا
کارن کریم😂🤧

کیاشا،کیان،کیاراد،کایان

پسند من نیس گلم

بنظر من نه

اره قشنگه میاد

سوال های مرتبط

مامان پسرم کارن مامان پسرم کارن ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی