۵ پاسخ

میگن یه خیارو برش بدید داخلشو مثل چاله کنید جوش شیرین بریزید انگشتتونو داخلش بذارید بمونه نرم میشه و خارج میشه

مواد بذار ناخن بکار دیگه نمیره

وای الان ناخن من ۴ ماهه اونطوریه کفش میپوشم میمیرمو زنده میشم ولی میترسم برم دکتر 🥺

وایییی امان از دردش🤕😫😫😫😫

واسه منم اینجوری میشد خیلی درد نک بود چند سال پیش رفتم دکتر نصف ناخن رو برداشت الان خوب شده دیگه تو گوشت نمیره

سوال های مرتبط