دستورشو بگو لطفا
دستور نون فانتزی 🫓😋:
2لیوان سرخالی آرد قنادی🍚
نصف لیوان آب ولرم
نصف قاشق غذاخوری خمیرمایه
یک قاشق چایخوری نمک 🧂
یک قاشق چایخوری شکر
یک قاشق غذاخوری روغن مایع 🧈
اول داخل لیوان آب ولرم شکر و خمیر مایه رو مخلوط میکنیم و روش نعلبکی میزاریم 10دقیقه بعد روغن و نمک و بهش اضافه میکنیم و مواد داخل لیوان رو به آرد الک شده تو چند مرحله اضافه میکنیم و اگر سفت یا شل بود مقدار آب و آرد اضافه میکنیم و ورز میدیم تا دوساعت خمیر رو میزاریم و حوله میکشیم بعد خمیر رو چونه میگیریم و داخل سینی رو چرب میکنیم و چونه ها رو میزاریم و روش یکم آب میزنیم یا شیر تا براق بشه و خشک نشه و کنجد میریزم و دمای توستر رو 200درجه میزاریم و حدود 20دقیقه زمان کافیه و چند دقیقه آخر المنت بالا رو روشن میکنیم 🥰
چه خانم هنرمندی نوش جانتون
دستورشو بگو لطفا
چه قدر هنرمندی دختر
چیزیم داخلش کذاشی پری؟
به به چه خانم هنرمندی🥰🥰
دستورشم که بذاری عالی🥰
به ما هم یااااد بده
چقدرم کوچولوان😍
ویییی چقد دلم خاسسسسس نوش جونتون دستور بگو
عالیه افرین😍
امووووزش بدهههه
دستورشو میشه لطف کنی؟
به به خیلیم عالی دستت طلا
به به چیکار کردی
دستور تهیه لطفا
بح بح عاشقش شدم😍😍
به به آفرین به شما❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.