۱۱ پاسخ

ای خدا گیرشو امروز تو عزا داری یه گیره هم به دخترم نذری دادن

وای من دختر میبینم باید اب قند بخورم خدا حفظش کنه برات عزیزم

ای خدا عزیزم

موهاشو گوگولی

موهاش عین نیلای منخ

عزیزممم فداش

عی خدا ناناژی

زنده باشه الهی

❤️❤️❤️❤️❤️

ای خدا موهاشو

خدا بچها رو حفظ کنه واقعا جون مادرن 🥺❤️✨

سوال های مرتبط