من کل بارداریم خوردم تازه فولیک اسید۵
نه عزیزم تو بارداری مرتب بخور
نه ولی از وقتی فهمیدی تا سه ماه باید بخوری مرتب
ن بابا چه اشکالی من هردو بارداریم ناخواسته شد نخورده بودم مشکلیم نبود
خوردنش ریسک نقص های مادرزادی ۳ ماه اول پایین میاره
خورده باشید مطمئن خواهید بود که بچه دچار نقص لوله عصبی و بیماری های مادرزادی نمیشه
در طول بارداری دکتر بهت میده
نه خیلی ها ناخواسته باردار میشن. ولی باید تو بارداری خورده شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.