۸ پاسخ

من کل بارداریم خوردم تازه فولیک اسید۵

نه عزیزم تو بارداری مرتب بخور

نه ولی از وقتی فهمیدی تا سه ماه باید بخوری مرتب

ن بابا چه اشکالی من هردو بارداریم ناخواسته شد نخورده بودم مشکلیم نبود

خوردنش ریسک نقص های مادرزادی ۳ ماه اول پایین میاره

خورده باشید مطمئن خواهید بود که بچه دچار نقص لوله عصبی و بیماری های مادرزادی نمیشه

در طول بارداری دکتر بهت میده

نه خیلی ها ناخواسته باردار میشن. ولی باید تو بارداری خورده شه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی