والا من هنوزم میخورم.بهداشت نگفت ک قطع کنم گفت اسید فولیکم بخورم و شبا اهن بخورم
همچنان میخورم
قبل بارداری که میخوردم . بعدش تا سه ماهگی بگمانم... بعد هم فروفروت نوشت برام تا اخرش حتی بعد از زایمان تا ۶ ماه خوردم خیلی عالی بود کم خونیم کلا برطرف شد
۱۶هفته
اگه درست یادم باشه تا ۳ ماه
دکترم بعد ۱۸ هفته قطعش کرد ب جاش مولتی ویتامین نوشت
تا سه ماه
من سه ماه اول اسید فولیک خوردم سه ماه دوم ید فولیک سه ماهه سوم رئو فولیک خوردم
تا ۱۸هفته خوردم فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.