خانما شما قرص اسید فولیک تو بارداری کِی میخورین؟

۴ پاسخ

من ظهر میخورم ویتامین دی هم عصر میخورم

من صبح بعد صبحانه میخوردم

من صبح میخورم، مهم اینه با آب زیاد باشه

من شب میخوردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری