میخای زایمان طبیعی یا سزارین کنی؟؟
دلیلتم بگو؟؟همتون بگین💙🥥☀️✨️

تصویر
۴۱ پاسخ

خدم به شخصه طبیعی با روش اپیدورال میخام انجام بدم و مامای همراه میگیرم
بنظرم هرچیزی طبیعیش خوبه،و خداوند به زن همچین توانایی رو داده و از پسش برمیاد🤌🏻💗

من طبیعی ، چون رد یه بخیه بزرگ رو شکمم دوست ندارم داشته باشم

زایمان اولم سزارین اجباری شدم چون لگنم مناسب طبیعی نبود
برای دومم هم باید سزارین بشم
خودمم راضیم چون هم تحمل درد رو ندارم هم واژنم حالتشو از دست نمیده

دوس دارم سز بشم چون دوس ندارم 🥺واژنم خراب شه و گشاد شم و سنم کمه تحمل درد ندارمو

سزارین🫠
از طبیعی خیلی وحشت دارم😮‍💨💔

سزارین چون تحمل درد ندارم و از طبیعی میترسم

طبیعی چون ورزشکارم.
برای شکم تخت عملا با سزارین نمیشه
باید سالها صبر کنم تا یهو شکم باز نشه

اگه خدا بخواد طبیعی
۱ پولشو ندارم
۲ چند نفر تو فامیل خیلی میگن بده (یکی که تازه زایمان کرده میگه خیلی بد بوده پاهاش بی حس نمیتونسته راه بره ، دخترخالمم چندین سال گذشته میگه تا باد بهش میخوره بخیه هاش عفونت میکنه و درد میگیره و بچه سومشم سقط کرد برا که میگفت نمیتونم دیگ سز بشم میمیرم.
۳ شنیدم بعدش دوره نقاهت طولانی داره و منم نمیتونم تحمل کنم هیچ کار نتونم بکنم وابسته کسی باشم .
انشالله خدا کمکمون کنه🤲🏻

طبیعی میارم چون از آمپول ب شدت وحشت دارم بدنمم دیر سر میشه

طبیعی چون کونم نمی‌کشه 100 تومن پول سز بدم آخرم شکمم هفت لایه جر بخوره

سزارین اختیاریم
میترسم از طبیعی هم نمی‌خوام درد بکشم چند ساعت تحمل ندارم

من خودم انتخابی ندارم، هر کدوم که برای بچه بهتر بود و دکتر تشخیص داد باهاش موافقم

اگ بشه طبیعی🥲

سلام من از طبیعی میترسم ولی سزارین هم میگن سختیهای خودشو دره

سزارین چون اصلا نمیتونم درد طبیعی و تحمل کنم

سزارین،آسم دارم و نفس کم میارم برای طبیعی

سر دخترم طبیعی خیلی درد کشیدم تا ب دنیا اومد ولی بعد اینکه زایمان کردم زود همون مواجه تو بیمارستان سر پا شدم
الآنم سر این چی بگم واقعا میترسم چون تجربه طبیعی دارم ولی باید برم درد بکشم فوقش چند ساعته بعدش بچه بدنیا میاد راحت بغل میکنم بچمو و سر پا میشم

من سزارینم چون اولی سزارین بود

بابا چقد سخت میگیرین من هر وقت میخوام بگم چجوری طبیعی بزام یاد قدیم میفتم که چجوری با اون امکانات کم تو خونه میزاییدن دیگه دکترا که از قابله ها خنگ تر نیستن
فقط خدا کنه دکتر بیاد رو سرمو خوب بخیه کنه تنها ترسم همینه
والا تو طبیعی ۵ سانت جرت میدن تو سز ۳۰ سانت اونم ۷ لایه
حالا سز اجباری بحثش جداس

هر دوتا سختی های خودشو داره واینکه من طبیعی انتخاب کردم و لگن مناسبی برای زایمان دارم و قدم بلنده دکتره گف میتونی طبیعی بیاری اگه خدا بخواد

طبیعی
کمکی ندارم باید زود سرپا بشم

من 3تارو طبیعی اوردم اولی سختر بود ولی دومی بهتر شد سومی هم 2ساعت درد کشیدم و راحت زایمان کردم ولی خواهر شوهرم سزارین کرده جای بخیش خیلی اذییتش میکنه دل درد داره و بعد سزارین سردرد اومده سراغش

طبیعی
البته اگه بتونم اپیدورال
درسته سخته ولی از سزارین بدم میاد اینکه یکی بخواد کارهای شخصی مو انجام بده 🤮

سزارین هم از درد طبیعی میترسم هم از معاینه هایی کع دستشون رو تا آرنج نمیکنن تو آدم بدم میاد و اینکه حس میکنم دستشویی رفتم یا نوار بهداشتی گزاشتن تو طبیعی سخته با وجود بخیه ها گیر میکنه به نوار

من دوس دارم سزارین بشم ولی خیلی میترسم 🥺

بخاطرسن بالام.دومی روسزارین میکنم

من اولین بار داریم طبیعی بود ولی سر اینا چون دوقلو هستن باید سزارین کنم

سزارین لگنم مناسب طبیعی نبود ارثیه

سزارین. میترسم از زایمان طبیعی

سزارین چون از طبیعی میترسم و حس میکنم تحمل دردش رو ندارم

.

طبیعی چون پول ندارم😂😅

اگه لگنم مناسب باشه
طبیعی چون وزنم بالاس راحتر میتونم حرکت کنم ولی سر رو باید کسی کمک کنه حتی واسه سرویس

سزارین
از طبیعی وحشت دارم☹️

سزارین چون سومین سزارینه چاره ای ندارم😂😂😂ولی خب خیلی راضیم

من دوست دارم طبیعی چون از سزارین میترسم و نمیخوام جای بقیه بمونه روشکمم و خون ریزی بیشتری ام میگن داره و عوارضش از طبیعی بیشتره

سزارین چون حصله بعد زایمان فراخی رحمو ندارم🤣🤣🤣

من طبیعی میخام برم ببینم دردش چطوره🤣🤣🤣🤣

سزارین چون فوبیا طبیعی دارم و حتی فکرش دیوونم میکنه

سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

به نام خدا😩😩😩😩😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط